Vragen? Mail ons | Support | Contact

Youtube

Inloggen op Control Panel

Op welke manieren kan ik betalen?

Categorie: Bestelprocedures

De betalingen die worden afgehandeld door onze betalingsprovider Adyen worden geheel geautomatiseerd afgehandeld. U betaalt dus niet direct aan ons, maar aan Adyen. Wanneer u in de bestelprocedure op 'Betaal' klikt, opent zich de beveiligde pagina binnen de Watsnel.nl website.

Wie Adyen is kunt hier lezen.

Betalingswijzen wisselen per land waar vandaan u betaalt. Binnen Nederland bieden wij de volgede betaal mogelijkheden aan:

idealmastercardamercan expressvisaautomatische incasso  bank overschrijving

 

Tips voordat u gaat betalen:

De betalingen via automatische incasso worden binnen 5 werkdagen door Watsnel verwerkt. Om veiligheidsredenen moet de betaling binnen een bepaalde tijd afgerond zijn. Verzamel dus eerst uw benodigde gegevens.

  • Kies de gewenste betaalmethode.
  • De instructies die volgen verschillen per betaalmethode. Lees de tekst goed. Bij een overboeking is het zeer belangrijk dat het daar gegeven referentienummer goed wordt ingevuld.
  • Na een succesvolle credit card of iDeal betaling wordt uw pakket direct aangemaakt en de domeinnaam aangevraagd.
  • Overboekingen nemen ongeveer een week in beslag voor het geld binnen is en uw bestelling verwerkt kan worden.

Het kan dat u de betaling niet correct heeft voltooid doordat u bijvoorbeeld niet op tijd uw gegevens bij de hand had. U krijgt dan een foutmelding. In dit geval dient u een email naar klantenservice@watsnel.nl te sturen met het verzoek of wij de betaling weer open kunnen zetten. Zodra wij dit gedaan hebben, kunt u vanuit uw control panel onder 'factuurgeschiedenis' de order opzoeken en de betalingspagina weer starten.

Hoe kan ik de openstaande order of factuur betalen?

De verlengingsorder wordt automatisch 1 maand voor de einddatum naar uw contact e-mailadres gemaild of u klikt in uw control panel op 'Abonnementen' > maak een verlengingsorder aan.

  • Inloggen op uw control panel: https://hsp.watsnel.nl/cp
  • Klik op ‘Account’ boven in uw scherm
  • Klik op 'Saldo'
  • Klik op de 'openstaande verlengingsorder of factuur'
  • Klik op button 'betaal dit document'
  • Kies de betaal optie "betaal veilig online met Adyen" of Automatische incasso en doorloop de stappen tot het einde.
  • Wenst u dat nieuwe facturen via automatische incasso worden betaald? Vult u dan onder 'Factuurbeheer' > Automatische Incasso uw gegevens in.
  • Zodra de betaling is verwerkt in ons systeem dan ontvangt u een bevestiging per e-mail en de factuur, of u kunt de factuur downloaden onder 'Factuurgeschiedenis'.

Hoe stel ik automatische incasso in?

Automatische incasso is handig en het voorkomt dat uw abonnementen, zonder dat u het wilt, verlopen! Middels de volgende stappen kunt u automatische incasso instellen en weer uitzetten:

        * Login op uw control panel: https://hsp.watsnel.nl/cp
        * Klik op 'Account'
        * Klik op 'Saldo'.
        * Klik op de factuur
        * Klik vervolgens op 'Betaal dit document'
        * Kies nu voor optie 2 'Betaal online en sla gegevens op' en klik op 'Ga door'
        * Volg nu de stappen zoals aangegeven
  

Voor het opzeggen van automatisch incasso verwijs ik u naar onderstaande instructie:

        * Login op uw control panel: https://hsp.watsnel.nl/cp
        * Klik op 'Account'
        * Klik op 'Betalingswijzen' (onder Betalingsbeheer).
        * Klik op het rekeningnummer dat u wenst te verwijderen
        * Klik vervolgens op 'verwijderen' en op OK
        * Uw Automatische Incasso is nu verwijderd


Heeft u vragen over de betaling? Stel dan uw vraag aan klantenservice@watsnel.nl